עד שתבוא איך אחזיק מעמד

עד שהיא תבוא הוא שיר המסמל תקופה קשה בחיים. מי מאיתנו לא עבר תקופה קשה, תקופה של משברים תקופה שבה חש בחוסר תקווה? כבר במילים הפותחות את השיר ניתן להבחין בתחושה הקשה, שמעלה השיר:
"להתעורר בבוקר לשום דבר...."

אפשר שהשיר מדבר על אהובה שמתמהמת מלבוא, או שמא חבר קרוב, אולי חטוף או שבוי שממתינים לו בציפייה דרוכה ובדאגה גדולה. אפשר שהשיר מדבר על ההצלחה והפריצה המיוחלת לה ממתין המחבר והיא מתמהמהת מלבוא.

עד שתבוא
ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר

להתעורר בבוקר לשום דבר
אולי רק לקפה או לסיגר
לראות איך החיים זורמים מהר
לשתות קצת יין להשתכר

לשבת במרפסת גם בקור
ולהסתכל מהתריסים
לחכות שהסיוט כבר יעבור
עוברים כאן אנשים רבים
עד שתבוא עד שתבוא
אני לא יודע איך אחזיק מעמד
עד שהיא תבוא עד שתבוא
אני לא יודע איך אחזיק מעמד
בצהרים יש לי מנהג
לכתוב לך על כל מה שאותי פקד
באלף מכתבים אני שלך
חבל שאיש אותם עוד לא שלח

אוכל שותה שוטה נרדם
אם היה עוזר הייתי צם
קם בלילה בחמש
עם דמעות על כר יבש

עד שתבוא עד שתבוא
אני לא יודע איך אחזיק מעמד
עד שהיא תבוא עד שתבוא
אני לא יודע איך אחזיק מעמד



0 Responses to “עד שתבוא איך אחזיק מעמד”:

Leave a comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More