טקסטים ושירים

טקסטים

המלאכים














ביצוע: אופיר נפקר
מילים: אופיר נפקר ויוסי נפקר
לחן: אופיר נפקר




המלאכים הממונים על החמלה
נגעו בך ביד קלה
המלאכים הממונים על האהבה
העניקו לך ביד רחבה

והתעלו התעלו מעל כולם
המלאכים הממונים על היופי
המלאכים הממונים על היופי
נתנו לך כל יופיו של העולם

המלאכים הממונים על החוכמה
בלי חוכמות נתנו לך בינה
המלאכים הממונים על השירה
נתנו לך קול שירעיד את העולם

והתעלו התעלו מעל כולם
המלאכים הממונים על היופי
המלאכים הממונים על היופי
נתנו לך כל יופיו של העולם

והתעלו התעלו מעל כולם
המלאכים הממונים על היופי
המלאכים הממונים על היופי
נתנו לך כל יופיו של העולם


מה חשוב





ביצוע: אופיר נפקר וקרני פוסטל
מילים: אופיר נפקר ויוסי נפקר
לחן: אופיר נפקר

את הבטחת שתצילי
את נפשי התועה
במסתרי הרגש
בנבכי התודעה

וחידות אינספור
לחוד וגם לפתור
לפתור את החידה
מתי תחזור

מה חשוב מה חשוב
כשאת לא נמצאת כאן
הכול נראה עלוב

מה חשוב מה חשוב
כשאתה לא נמצא כאן
דבר כבר לא חשוב

אז אני שוקעת
במבוך של מחשבות
מעבר לסודות
מעבר לחידות

והספקות לאט
לאט נעלמים
הכי חשוב שתהיי
איתי תמיד

מה חשוב מה חשוב
כשאת לא נמצאת כאן
הכול נראה עלוב

מה חשוב מה חשוב
כשאתה לא נמצא כאן
דבר כבר לא חשוב






 חיים שלמים
ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר


חיים שלמים נתתי לך
ועכשיו הלכת
את את היית לי גן עדן
את את היית כה מיוחדת
אני כה מאוהב
עכשיו הלכת


איך את היית כאן עוד אמש
כמו יהלום נוצץ בשמש
חיי היו שלך
ועכשיו הלכת
חיים שלמים נתתי לך
ועכשיו הלכת
חיים שלמים נתתי לך
ועכשיו הלכת
תמונה קטנה
גורמת לי לרעוד
אבד הקסם
גנבו לי את האור
ליבי נתתי לאחת
ועכשיו הלכת
חיים שלמים נתתי לך
ועכשיו הלכת
חיים שלמים נתתי לך
ועכשיו הלכת
חיים שלמים נתתי לך
ועכשיו הלכת
חיים שלמים נתתי לך
ועכשיו הלכת

בעולמי הפנימי







ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר


בחוץ שלכת
עננים כבדים
ככה זה כשאת הולכת
באים הפחדים

קרן האור התפוגגה
וגן העדן נסגר


ואני כבר שנים
מעמיד פנים
כאילו שאת
עדיין כאן
בעולמי הפנימי
את עוד אוהבת
מלטפת את פניי
כמו בעבר


בעולמי הפנימי
אין שלכת
ואין בעולם אדם
ממני מאושר
יכול לכאוב לי
לחשוב שאת
נמצאת עם מישהו
ואני לבד

את מתעופפת כמו פיה
ומה שנגמר לא היה


ואני כבר שנים
מעמיד פנים
כאילו שאת
עדיין כאן
בעולמי הפנימי
את עוד אוהבת
מלטפת את פניי
כמו בעבר
בעולמי הפנימי
אין שלכת
ואין בעולם אדם
ממני מאושר

עד שתבוא





ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר


להתעורר בבוקר לשום דבר
אולי רק לקפה או לסיגר
לראות איך החיים זורמים מהר
לשתות קצת יין להשתכר


לשבת במרפסת גם בקור
ולהסתכל מהתריסים
לחכות שהסיוט כבר יעבור
עוברים כאן אנשים רבים
עד שתבוא עד שתבוא
אני לא יודע איך אחזיק מעמד
עד שהיא תבוא עד שתבוא
אני לא יודע איך אחזיק מעמד
בצהרים יש לי מנהג
לכתוב לך על כל מה שאותי פקד
באלף מכתבים אני שלך
חבל שאיש אותם עוד לא שלח


אוכל שותה שוטה נרדם
אם היה עוזר הייתי צם
קם בלילה בחמש
עם דמעות על כר יבש
עד שתבוא עד שתבוא
אני לא יודע איך אחזיק מעמד
עד שהיא תבוא עד שתבוא
אני לא יודע איך אחזיק מעמד

בגללך כמובן






ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר



לא רוצה אפילו להיזכר
איך הייתי פעם
בוודאי הייתי אחר
לא מצאתי טעם בחיים
לא יודע מה הייתי עושה
אם את לא היית
בגללך כמובן
שוב האור בתוכי זורח
לא פוחד מהזמן
לא מתחבא ולא בורח
בגללך כמובן
הו איך אני מחדש פורח
התפוגג העשן
ועכשיו על הכל סולח
מסתכל למציאות בפנים
לא כדאי לברוח
מוטב להמתין
והעיניים כל כך כואבות
שהזמן כבר יעבור
ונלך הביתה לישון 
בגללך כמובן
שוב האור בתוכי זורח
לא פוחד מהזמן
לא מתחבא ולא בורח
בגללך כמובן
הו איך אני מחדש פורח
התפוגג העשן
ועכשיו על הכל סולח


בגללך כמובן
שוב האור בתוכי זורח
לא פוחד מהזמן
לא מתחבא ולא בורח
בגללך כמובן
הו איך אני מחדש פורח
התפוגג העשן
ועכשיו על הכל סולח

הפעם כן





ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר


ציירת לי לילה
במקום שקיעה
אישה נטושה
היא כמו
לביאה פצועה
ובדרך כלל
לא הייתי מסתכן
אבל אני
הפעם כן
נטלתי נשיקה
ויצאתי לדרכי
נשיקה תסב
גם עונג גם כאב
ולמען אחרת
בכלל לא הייתי מסתכל
אבל אני...הפעם כן
הפעם כן הפעם כן 
נופים חולפים
ביעף על פניי
אלמלא נסעתי
הייתי איתך אולי
ובדרך כלל
לא הייתי חוזר
אבל אני
הפעם כן 
נטלתי נשיקה
ויצאתי לדרכי
נשיקה תסב
גם עונג גם כאב
ולמען אחרת
בכלל לא הייתי מסתכל
אבל אני... הפעם כן
הפעם כן הפעם כן

קל כל כך



ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר


שוב אני מחביא
ת' אהבה שלי
עמוק בפנים
אני שותה המון
ואומר הכל
שיכורים אומרים
את האמת 
ושקית געגועיי
התמלאה עד תום
את היית הדבר
הכי טוב בחיי
קל כל כך
לאהוב אותך
אבל קשה
תמיד קשה
שתאהבי אותי

יום אחד תשובי


ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר


את לי כמו פרח יפה וצעיר
את לי כמו בוקר בהיר
את לי הפרח ואת התקווה
את לי כמו שיר אהבה 
יום אחד תשובי
עם ניחוח האביב
עם חיוך כזה מלהיב
שוב יהיה פה טוב
וכשאת תשובי
עם הבוקר הבהיר
עם ניחוח החציר
שוב יהיה פה טוב 
כי את לי כמו פרח יפה וצעיר
את לי כמו בוקר בהיר
את לי הפרח ואת התקווה
את לי כמו שיר אהבה
יום אחד תשובי
מצפה ליום הזה
מחכה ליום כזה
ששוב יהיה פה טוב 
וכשאת תשובי
כינורות אז ינגנו
משאלות אז יתגשמו
שוב יהיה פה טוב

כמו בבגדאד


ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר


אני רוצה אישה
שתרקוד איתי בשניים
שתאהב אותי עד השמיים
שתהיה איתי תמיד לעד
כמו בבגדאד 
אני רוצה אותה
יפה כמו הליל
שתהיה תמיד תמיד איתי בבית
ולא תשאיר אותי לבד
כמו בבגדאד 
כמו בבגדאד
שם הרוח מנשבת
אוהב אותך
ואת אותי אוהבת
חול ותמרים כדבש
על שפתייך
דינרי זהב
אשליך לרגלייך 
ארד אל המרפסת
בפיג'מה מפוספסת
אתן לך נשיקה
ותגידי אתה עשר
כמו עלי באבא אני בא
בא אל בגדאד 
אקשור לך מתנה
ח'מסה על עינייך
בשמש החמה
ארקוד לפנייך
ברחוב שאריע אל ראשיד
אני אשיר 
כמו בבגדאד
שם הרוח מנשבת
אוהב אותך
ואת אותי אוהבת
חול ותמרים כדבש
על שפתייך
דינרי זהב
אשליך לרגלייך

נשיקה





ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר


נשיקה כמו רפרוף של פרפר
כמו גלימה רכה של משי
כמו פרי רענן שהבשיל בגן
כמו נהר באמצע מדבר 
ואם נשיקה היתה ציפור
הייתי עף אלייך רחוק
ואם נשיקה היתה ציפור
הייתי עף אלייך רחוק 
אני בוכה בדמעות תנין
ואת בדמעות רחל אמנו
וכשהן מתמזגות אנחות נשכחות
כמו מחיצה שהתנפצה 
ואם נשיקה היתה ציפור
הייתי עף אלייך רחוק
ואם נשיקה היתה ציפור
הייתי עף אלייך רחוק

סטודנט





ביצוע: אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: יוסי ואופיר נפקר


סטודנט ולא עובד במשקפיים כהים
דרך העיניים שלי עוד לא ראית
ודיבור רהוט הופך למגמגם
כדי לכבוש את ליבך צריך עוד להתאמן 


ההתרגשות מושכת עוד להתקרב
אבל הפחד כמו תמיד אי שם אורב
איך היופי הזה כל כך מחשמל
כדי לכבוש את ליבך צריך עוד להתאמן 
ועכשיו על עצמי אני כועס כי נעמד ומהסס
אבל לדעת שגם את בן אדם זה עוזר אז אני חוזר 
באלגנטיות שולף כרטיס ביקור
כל אחד צריך לדעת שיש לו סיכוי
מהלך על חבל דק בין הטיפות
אם תחשוש יותר מדי בסוף עוד תיפול 


אז תזמינו לי משקה אני בא מיד
נדבר על החיים ועל איך שאת
עם חיוך כזה מפשיר קרחונים
מקפל את הנייר לארבעה חלקים שווים 
ועכשיו על עצמי אני כועס כי נעמד ומהסס
אבל לדעת שגם את בן אדם זה עוזר אז אני חוזר 
ואחרי שהלכת אפשר לנשום לרווחה
אתה צריך ילד שלא תתרכז בעצמך
אני אהיה תמורתך ואת תמורתי
אני הוא היצור הנסתר שמושך בחוטים



0 Responses to “טקסטים ושירים”:

Leave a comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More