טוב להיות סטודנט חופשי

סטודנט הוא שיר של אדם שקצת לא מוצא את עצמו בעולם. אין לו עבודה, הוא מגמגם כאשר הוא מנסה לדבר עם בחורות יפות, הוא חושש ופוחד, הוא כועס על עצמו כאשר הוא מפספס הזדמנות לגשת למי שהוא משתוקק לגשת אליה. יש בו צד מעט מסתורי בסטודנט הזה. למעשה הסטודנט הזה נמצא במידה זו או אחרת בכל אחד מאיתנו.




 אופיר נפקר בשיר סטודנט
סטודנט
ביצוע:אופיר נפקר
מילים: יוסי ואופיר נפקר
לחן: אופיר נפקר

סטודנט ולא עובד במשקפיים כהים
דרך העיניים שלי עוד לא ראית
ודיבור רהוט הופך למגמגם
כדי לכבוש את ליבך צריך עוד להתאמן

ההתרגשות מושכת עוד להתקרב
אבל הפחד כמו תמיד אי שם אורב
איך היופי הזה כל כך מחשמל
כדי לכבוש את ליבך צריך עוד להתאמן

ועכשיו על עצמי אני כועס כי נעמד ומהסס
אבל לדעת שגם את בן אדם זה עוזר
אז אני חוזר

באגלנטיות שולף כרטיס ביקור
כל אחד צריך לדעת שיש לו סיכוי
מהלך על חבל דק בין הטיפות
אם תחשוש יותר מדי בסוף עוד תיפול

אז תזמינו לי משקה אני בא מייד
נדבר על החיים ועל איך שאת
עם חיוך כזה מפשיר קרחונים
מקפל את הנייר לארבעה חלקים שווים

ועכשיו על עצמי אני כועס כי נעמד ומהסס
אבל לדעת שגם את בן אדם זה עוזר
אז אני חוזר

ואחרי שהלכת אפשר לנשום לרווחה
אתה צריך ילד שלא תתרכז בעצמך
אני אהיה תמורתך ואת תמורתי
אני הוא היצור הנסתר שמושך בחוטים.





0 Responses to “טוב להיות סטודנט חופשי”:

Leave a comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More